Alla inlägg under april 2008

Av Elin Ahlberg - 18 april 2008 17:00

Det slog mig precis att alla gäster börjar komma imorgon. Jag har vetat om det hela tiden men det var inte förrän precis nu som det verkligen börja kännas på riktigt. Precis samma sak var det när alla skulle lämna oss efter Showschool. Jag vet om att det kommer men jag börjar inte fatta det förrän det är tid. Det är nog både en positiv och en negativ egenskap. Saker som sker i framtiden och som ändå inte går att påverka mår jag båttre av att inte tänka på förrän jag måste. Däremot blir det ju extra tungt när det väl sker.


Nog om det, jag ser fram emot imorgon. Liv och rörelse och massa folk. Det kommer blir toppen.


Första riktiga show på söndag. Lite stressande men mest kul. Nästan underbart faktiskt. Eller jag kan nog säga att det ÄR underbart!


Nu kör vi.

Av Elin Ahlberg - 18 april 2008 11:45

Smygpremiären igår gick väldigt bra. Attans vad kul det var. Jag vill igen! Vänta, det kommer jag ju få! :) Så himla underbart!

Jag och Louice åker snart och handlar medans killarna fixar lite på scenen.


Bra deal!


Hyfsat trött. Det blev rätt sent efter föreställningen igår. Jag och Erik började givetvis denna dag med vår låång powerwalk. Skönt, men jag blir rätt trött i kroppen.


Nu inväntas Louice sedan bär det av. Tusan vad jag längtar efter vår lägenhet.


Av Elin Ahlberg - 17 april 2008 15:08

Ikväll har vi smygpremiär för hotellets personal. Inte utan att man är lite nervös men attans vad kul det ska bli!

Ha

Av Elin Ahlberg - 16 april 2008 21:45

- Vad heter han på sedlarna?

- Vaddå, kungen.



- Amen säkert att vi blir impade av en jäkla traktor.

Av Elin Ahlberg - 16 april 2008 19:22

Snowie, Alex smeknamn på mig, har haft en bra dag med sitt goa team. Repat, tränat, skrattat en hel massa när vi kom på världens bästa idé. Den kommer senare.


Nu väntar kvällsmys med ett gäng nyduschade artister.


3 dagar kvar till preimiär. Det är inte utan att man är lite nervös. Men det är bra. Det ska man vara. Det känns som vi har bra koll på det vi behöver ha bra koll på och sedan har vi hyfsad koll på det som vi behöver ha hyfsad koll på och sedan kommer det som vi inte har någon väldigt stor koll på lösa sig med största sannolikhet.


God kväll!


Av Elin Ahlberg - 15 april 2008 21:48

Amen tusen tack. Jag har fått underbar massage med mycket värme och glädje. Ny kraft. Mysig kvällsfika med teamet mitt.

Nu är jag laddad inför en ny dag som kommer bli super!

Tid för sängen!

God natt!

Av Elin Ahlberg - 15 april 2008 17:55

Vilken bortkastad eftermiddag. Jag har sett typ hela Manavgat men inte fått gjort något nyttigt alls. Jäkla komunikation och planering på folket här ibland.


Ikväll väntar dock massage alá Alex som jag mer fram emot med stor glädje.


Energi!

Av Elin Ahlberg - 14 april 2008 16:20

Vi har en bas!


To good to be true men han kommer hit redan den 30 april. Han har gjort säsonger och åker till Arguineguin innan för att lära sig de två nya föreställningarna. Att han kommer den 30 april betyder att han kommer vara här två veckor tillsammans med Alexander, som är våran bas just nu.


Kan det blir bättre? Inte på många sätt och vis. Det kan det inte.


GLAD!

Ovido - Quiz & Flashcards