Alla inlägg den 12 april 2008

Av Elin Ahlberg - 12 april 2008 20:22

Ikväll var vi nere vid stranden och åt middag tillsammans med den nya tjejen i AE-teamet. Mysigt. Jag inser dock redan hur sjukt intern man blir när man som vi jobbar och lever så intersivt med varandra som vi gör. Men givetvis skoj för oss. Ikväll kommer två till och sedan kommer den fjärde och sista imorgon. Spännande!


Ikväll ser jag och Erik på Pablo Francisco under tiden Louice och Alex repar. Jag tycker nog att vi drog vinstlotten där. :)


Trots saknaden har vi det himla mysigt ensamma kvar. Älskar mina arbetskollegor tillika sambos. Galet roliga!




Av Elin Ahlberg - 12 april 2008 16:20

Tiden går med väldig fart här fast hotellet är tömt på 40 artister. Vi har det mysigt och kul och bra och allt går så smidigt så jag nästa blir lite orolig.


Hihi!


We will rock this summer!


Ikväll kommer aktivitetsteamet och vi ser fram emot att utöka antalet unga glada och trevliga människor i vår skara.

Ovido - Quiz & Flashcards