Alla inlägg under januari 2007

Av Elin Ahlberg - 31 januari 2007 00:17

Imorgon åker jag tillbaka till Göteborg och som det känns nu vill jag inte åka riktigt än. Hade varit skönt att bli hemma i alla fall en dag till. Men det är bara att fara. Madeleine och Linda har varit här hela kvällen. Vi har sett världens bästa program, Greys anatomy, och vi har haft så mysigt!!!

Av Elin Ahlberg - 30 januari 2007 11:54

- Isa, vill du att Elin ska hämta dig på dagis imorgon? - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
:)

Av Elin Ahlberg - 30 januari 2007 11:50

Idag gick jag upp med solen. Plötsligt fick jag en stark längtan av att leka med trolldeg så in på internet bar det för att leta upp receptet och sedan var jag igång. Nu står jag vid ugnen och beskådar mina konstverk. Jag ska snart sätta mig och spela piano igen. Längtar intensivt efter Greys anatomy ikväll!

Av Elin Ahlberg - 27 januari 2007 11:47

Jag pratade med mor i telefon för ett litet tag sen. Hon passade Isa och Liam. Jag fick prata med dom båda och GUD vad jag saknar dom! Har inte träffat dem på hur länge som helst. Liam har börjat prata jättemycket och gör att det känns som fem evigheter!

Av Elin Ahlberg - 26 januari 2007 17:51

Jag har varit sjuk hela dagen och har verkligen mått pyton. Ont i halsen och bombförkyld gör att jag tycker synd om mig själv som aldrig förr. Nu är klockan 17:52 och jag vill inte lämna soffan som jag precis sovit hur gott som helst i men jag måste snart åka till Rondo för att köra föreställning som börjar helv nio. Det är tugnt men det känns bra att jag inte kan ersättas. Känner mig lite viktig om jag ska vara ärlig!

Av Elin Ahlberg - 26 januari 2007 10:53

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2007 13:21

Jag har spelat piano idag med! Jag har varit så himla duktig hela denna veckan. I tisdags var jag där och spelade i två timmar. Lika så igår och idag gick jag upp klockan åtta och åkte till församlingshemmet och spelade till klockan elva. Jag ska blir grym!!!!

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2007 10:26

Idag ska jag till församlingshemmet och spela piano. Igen! Jag är fast besluten om att jag ska bli grym!!!Det är så skönt att bara sitta i ett tomt rum med pianot och bara spela. Jag samlar kraft och känner mig lugn och trygg!

Ovido - Quiz & Flashcards