Direktlänk till inlägg 24 januari 2007

Piano!

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2007 10:26

Idag ska jag till församlingshemmet och spela piano. Igen! Jag är fast besluten om att jag ska bli grym!!!Det är så skönt att bara sitta i ett tomt rum med pianot och bara spela. Jag samlar kraft och känner mig lugn och trygg!

 
 
Ingen bild

maria

7 mars 2007 13:17

Hej elin-musik!
okej.. tro int nu att jag är nån stalker, eller nått, jag bara googlade efter pärlor (jag vill köpa pärlor och göra mina egna halsband) och så kom jag till din blogg. jag läste lite om ditt pianospel och eftersom jag själv spelar piano och har gjort det nu i tio (oops!) år så tyckte jag att det var väldigt intressnat.. vad spelar du för musik? klassisk? vad gör du, går du i skolan? gymnasiet, folkhögskola, musikhögskola? jag blav bara så nyfiken.. var bor du, kommer du från skåne? jag bor i skåne.. tja... nej, men om du har lust så kan du ju höra av dej till mej, mariaeklund7@hotmail.com. det hade varit kul att prata lite, jag tror att vi kanske kan ha en del gemensamt..
ha det bra så hörs vi kanske någon dag.
//maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards