Alla inlägg den 16 januari 2007

Av Elin Ahlberg - 16 januari 2007 17:59

Jag har haft världens bästa sånglektion idag. Hon var en himla duktigt lärare och väldigt trevlig. KÄNNS JÄTTEKUL!!!

Av Elin Ahlberg - 16 januari 2007 10:21

Igår var jag och tränade vattengympa med Andrea på Hagabadet. Det var väldigt kul och hade jag varit ekonimoskt oberoende hade jag börjat träna där. Men fy vad dyrt det är!!!Därför har jag bestämt mig för att börja tränat på Valhallabadet istället. Vattengympa är jätteskönt och skonsamt för hela kroppen. Jag kan rekomendera det till alla!Ska kanske gå på ett pass i morgon!Nu sitter jag och dricker te och lyssnar på pianomusik. Ska ner och möte upp Sofie på Järntorget snart och få min kalender! THANK GOD!Idag är det sång lektion!!!! WIHI!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards