Alla inlägg under februari 2007

Av Elin Ahlberg - 28 februari 2007 16:20

Jag är så nära! Jag kan nästa nudda vid det med mina fingertoppar. Det känns skrämmande och jag vågar nästan inte titta. Lika lätt som det kan hända kan det flyga förbi mig med med ett hånskratt rakt upp i mitt ansikte.

Av Elin Ahlberg - 21 februari 2007 12:40

Har varit en jobbig helg och början på denna vecka men jag har trots allt haft det väldigt bra. I Måndags sov jag hos Carro och vi hade det mysigt med piano och dragspel som restulterade i två ännu mer hesa röster. Det blev måndagens räddning. Igår åkte jag hem till Andrea och såg DH och hade det gott. Det blev tisdagens räddning. Jag klarar för tillfället inte av att vara själv. Nu kommer ev Sofie hit snart och jag tänkte bjuda henne på te och mango :) Ikväll är det jobb som gäller. Jag ska inte vara i foajen. Det blir bäst så! Carro kommer och tittar. Ser fram emot det!

Av Elin Ahlberg - 14 februari 2007 08:39

Igår hade jag världens mysigaste och bästa kväll med gänget. (Jag, Madeleine, Linda och Cajsa för de som inte vet.) Vi åkte hem till fars lägenhet och lagade tacos och bara satt och snackade och sedan såg vi DH och sedan snackade vi ännu mer. Det var så himla mysigt och specis som det brukar vara trots att vi inte har träffas allihopa på tre månader. De är verkligen bäst!

Av Elin Ahlberg - 7 februari 2007 11:39

Jag har precis varit och styrketränat för första gången på hur länge som helst. Fy farao, jag behöver verkligen komma igång. Men det känns förvånadsvärt bra faktiskt. Jag ska gå på bandet i en halvtimme och sedan styrka resten. Jag ska fortsätta hur tungt det än känns. Om jag läster detta om ett par dagar och inte har varit på gymmet igen så:GÅ DIT!!!

Av Elin Ahlberg - 4 februari 2007 21:41

Är inte sugen på att skriva något.Återkommer.

Av Elin Ahlberg - 1 februari 2007 08:43

Idag ska jag träffa Jessica! Jag ska först och spela lite piano och sedan träffas vi upp på Järntorget.Det kommer bli en mysig dag!Ikväll är det dags för jobb igen. Känns bra det med!

Ovido - Quiz & Flashcards