Alla inlägg under oktober 2006

Av Elin Ahlberg - 30 oktober 2006 23:00

Ikväll har vi varit hos Cajsa hela tjejligan. Det var så längesen vi träffades allihop och jag njöt av varje sekund. Cajsa hade lagat god kycklinggryta i sin fina lägenhet och sedan satt vi i deras nya supermoderna gröna soffa! :) De kommer och hälsar på mig i min lägenhet nästa vecka och det är verkligen något jag ser fram emot. Kommer bli en superhelg, det är jag övertygad om.

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2006 15:50

Jag har kommit hem till Tågarp efter en tråkig och jobbig tågresa. Jag sitter just nu och tittar på Hif-ELfsborg och dricker kaffe med mor. Det är väldigt mysigt! Molly ligger vid mina fötter och sover. Som jag har saknat min underbara lilla pärla. Vad jag uppskattar hemma nu när jag inte längre bor här. :)

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2006 07:05

Dethär är min enkla boning! Ser fram emot besök ifrån Skåne snart!

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2006 06:37

Ååå, jag har jobbat hela helgen morgon som kväll och nu är det söndag, halv sju och jag vill inte stiga upp och gå till jobbet igen. Men så är det. Efter jobbet åker jag hem och ska vara i Skåne änna till onsdag. Det ska bli så skönt! Saknar alla jättemycket!

Av Elin Ahlberg - 27 oktober 2006 13:05

Jaha, då har jag också blivit en bloggare. Heter det så? Känns lite spännande om jag ska vara ärlig! :)

Av Elin Ahlberg - 26 oktober 2006 13:15

Idag har verkligen varit en underbar dag av vissa anledningar! Jag tror nästan bestämt att jag har ett av de roligaste "jubben" man kan få.

Av Elin Ahlberg - 23 oktober 2006 13:18

Haha! Vilken härlig dag. Jag, Jessica och Carro med två gitarrer och massa kaffe! Kan det bli bättre? Till slut fick vi skaparglädje och fram kom världens sämsta smörja till dansbandslåt. :)Mina underbara vänner Jessica och Caroline!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards