Alla inlägg under september 2007

Av Elin Ahlberg - 30 september 2007 20:54

Det har varit en hektiskt vecka med väldigt mycket jobb. Det har varit kul. Har dock fått höra att jag skulle skita på mig en gång :) Inte något jag tar åt mig på något sätt och vis.


"Ja jag ska skita på mig. Ha det så bra."


Imorgon har jag sovmorgon så då ska jag passa på att hinna träna innan jag åker iväg till Lund. Känns tråkigt att jag knappt har tid till det. Men man kan inte gör allt på en och samma gång. Det hade varit perfekt men så är inte fallet.


Klockan är inte mer än nio men jag är slut så jag ska faktiskt gå och lägga mig redan.


Så var september slut!


Av Elin Ahlberg - 29 september 2007 13:47

Jag behöver inte mycket för att höja mitt sinnestillstånd.

Nu ligger jag på plus!


Av Elin Ahlberg - 28 september 2007 20:57

Carolina Gynning är himla cool. Jag gillar henne starkt. Hon är spontan och rolig och kör sin grej. Skåningar tar över i rutan. Blir glad varje gång jag får höra skorrrrradnes ärrrrrrrr.

Av Elin Ahlberg - 28 september 2007 20:02

Jag vill så gärne börje sjunge i kör.

Någen som har ett bra tips?

:)

Av Elin Ahlberg - 28 september 2007 15:55

Vill någon byta mage med mig. Den har planerat att ta livet av mig idag.

Av Elin Ahlberg - 28 september 2007 08:26

Jag har haft en kjol i gadroben som har hängt så länge jag kan minnas. Trots att jag tycker att den är fin har jag av någon anledning aldrig haft den på mig. Mest för att den är annorlunda (mor gillar den inte) och skiljer sig från vad jag brukar ha på mig. Idag trotsar jag mig själv och om ett litet tag åker jag till jobb i min konstiga kjol. Detta kan låta ytligt och banalt men på något sätt handlar det inte om kjolen. Det handlar om att utmana mig själv och göra det jag vill.


Mor ligger och syssar här bakom mig. Så söt :)

Av Elin Ahlberg - 27 september 2007 18:56

Har varit på Medarbetardag i Höör hela dagen. Bra dag men attans vad ont i magen jag har nu. Känner mig hängig och trött så jag skriver inte mer för jag kan inte engagera på något sätt och vis. Peace out!

Av Elin Ahlberg - 26 september 2007 12:45

Dålig inställning och dålig stämning smittar av sig. Tråkigt när folk inte är glada.


Jag har börjat svara i telefon idag. Det känns kul och spännande. Har nästan bara fått trevliga samtal :)

Ovido - Quiz & Flashcards