Alla inlägg den 20 september 2007

Av Elin Ahlberg - 20 september 2007 09:21

Det räckte inte.

Tack alla som röstat.

Av Elin Ahlberg - 20 september 2007 08:23

Jocke lämnade huset klockan kvart över sju och då gick en liten vilsen Tindra runt i huset tassandes på sina små och lite smått gråtandes. Det var bara för mig att öppna dörren och släppa in henne och sedan har jag inte kunna sova mer kan jag säga.


Idag är det en lång dag. Börjar kvart över tolv på Skånetrafiken och sedan slutat jag fyra och då börjar jag på Wallmans! Ja det är lite svårt att få ihop men jag har förvarnat att jag kommer bli lite sen. Tur att det bara är en kvart mellan Lund och Malmö. Tåg är tusan den bästa uppfinningen. Vi ska vara tacksamma för att vi på så lätt sätt kan ta oss genom hela Skåne. Nej, det har Skånetrafiken inte bett min skriva i min blogg. :)


Kom från hjärtat!


Ovido - Quiz & Flashcards