Alla inlägg under augusti 2007

Av Elin Ahlberg - 31 augusti 2007 12:04

Jag gick precis ner till tågstationen och skulle ta tåget till Malmö och hör  när jag tryckt biljett att tåget är inställt och att de hade satt in ersättningsbuss. Det var bara för mig och promenera hem i regnet igen och nu väntar och jag hoppas på att nästa tåg kommer gå. Glöm att jag sitter på buss hela vägen ner till Malmö med typ 11 stopp. Nu kommer jag komma minst en timme försent till kickoffen.

ARGGGGHHH!!!!

:(

Av Elin Ahlberg - 30 augusti 2007 23:44

Dum som en ko eller snäll som en ko? Gränsen är hårfin.

Eller?

Av Elin Ahlberg - 29 augusti 2007 22:39

Jag har precis upptäckt att man kan skapa film på Windows Movie maker. Hur fint som helst. Jag har precis gjort en liten kortfilm om mina kära. Nu måste jag börja filma mer. :)

Av Elin Ahlberg - 29 augusti 2007 18:36

Diana godkände låten! :) Till och med grät!

Hurra!!!

Av Elin Ahlberg - 29 augusti 2007 16:08

Jag tänkte återgå till det jag lovade mig själv i USA när jag kom dit.


Jag ska göra varje dag till en bra dag!


Jag började imorse. Har fått hjälp av andra personer ;)

Åkte iväg i morse och tränade och hade det himla trevligt av olika anledningar :)

Sedan kom jag hem och tog ett-tåget till Helsingborg och lunchade och fikade med faster Brita och hade det himla trevligt där med.

Snart kommer Diana och jag ska spela min doplåt för henne och se om den blir godkänd.

Har varit och kommer bli en fortsatt trevlig dag.

Av Elin Ahlberg - 28 augusti 2007 10:02

Jaha, då var jag inte tonåring längre. Känns lite konstigt! Jag har varit det i sju år nu.

Vi ska ha lite minifirande ikväll med Arvidsson och mormor. Ska bli mysigt!

Av Elin Ahlberg - 27 augusti 2007 19:13

Jag mår så bra av att ha Tindra här. Hon får mina tankar att omplacera sig. Hon är så rolig när hon springer omkring och busar och hon är så mysig när hon ligger och sover jämte mig.

Av Elin Ahlberg - 27 augusti 2007 14:04

Jag började träna idag. Skönt! Jag ska inte lova mig själv någonting men jag hoppas att jag kommer vara där inne mycket!

Väldigt trevlig instruktör - Det ska vara roligt att träna

Ovido - Quiz & Flashcards