Alla inlägg under augusti 2007

Av Elin Ahlberg - 10 augusti 2007 15:58

Agnes vet vad hon ska säga.

Agnes vet vad hon ska göra.

Agnes vet vad jag behöver.

Agnes vet hur en vän ska vara.


TACK!

Av Elin Ahlberg - 9 augusti 2007 09:38

Vissa saker ger mig inspiration. Saker som jag aldrig hade kunnat ana. Allt behöver inte vara perfekt. Jag skiver för min egen skull. Det kanske är då jag släpper alla förväntningar och krav. Det kanske är då det blir bra.


Snart kommer mina två guldklimpar till mig!

...

Av Elin Ahlberg - 8 augusti 2007 17:01

... att vara någons allt!

Av Elin Ahlberg - 7 augusti 2007 12:05

Jag har inget emot sommaren men jag kan se fram emot mörka mysiga höstdagar med polokrage och varmt te i handen. Regn som mattrar mot fönsterrutan och jag sittande vid mitt piano utan skuldkänslor för att jag inte är ute i det UNDERBARA VÄDRET!

Som sagt har jag inget emot sommaren. Varma, långa och ljusa sommarkvällar, strålande sol, uteservering på Hampan och all glädje men jag längtar ändå lite efter hösten.


Någon som håller med eller talar emot?


Av Elin Ahlberg - 4 augusti 2007 15:54

Jag har en lite ask i min ficka. I asken finns pärlor. Den senaste tiden har det varit dåligt med pärlor. Människor i min omgivning har lånat och tagit. Idag har jag hittat och lagt dit en!

Av Elin Ahlberg - 4 augusti 2007 10:36

Jag och Madeleine hade en himla trevlig kväll ute igår.

Skönt att hon lyckades dra ut mig!

Idag är det bröllop som gäller!

Av Elin Ahlberg - 1 augusti 2007 16:57

Vilar!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards