Alla inlägg under december 2008

Av Elin Ahlberg - 31 december 2008 13:19

Jag är i sommarstugan. Här är allt annat än sommar. Kallt om fötterna. Men så mysigt!


GoTT NyTT åR!!

Av Elin Ahlberg - 30 december 2008 22:03

Begravningen idag gick bra. Det var jobbigt men det gick bra. Fick bra stöd från kära Ikka som följde med och sällskapade.


Imorgon bär det av till stugan i Blekinge och bara ha en lugn och fin och mysig nyårsafton. Brasa och natur. Det är vad jag behöver innan året startar. Ett år som kommer bli bra och som jag ser fram emot!


Nu ska jag öva på materialet igen!

Av Elin Ahlberg - 29 december 2008 12:02

Jag har inte hunnit se dethär bejublade Körslagen men checkad in lite på tv4.se och insåg att Erik, eller jag kanske ska säga Team Erik, var fruktansvärt duktiga. Det var imponerande och gör att jag nog kommer överväga att beskåda programmet nästa vecka och har nog redan lagt min röst på honom.

Av Elin Ahlberg - 28 december 2008 21:16

Hemkommen. Flygresan gick bra men det var segt som tusan.

Imorgon ska jag agera chafför/shoppingstöd till bror min fina och ha en mysig dag.

Snart börjar ett nytt år. Och då slutar det gamla... givetvis.

Av Elin Ahlberg - 28 december 2008 09:28

idag åker jag hem. Om en och en halv timme går min transferbuss från Playa Olid. Det ska jag bli skönt att komma hem. Igår kändes det verkligen bra att se showen trots att jag själv inte är med. Det är liksom, ja nu ska jag ju göra något annat. Detta har jag gjort. Hoppas dock av hela mitt hjärta att jag någon gång får jobba med Louice igen. Hon är så fantastiskt duktig.
Nu dricks det sista snabbkaffe och sedan bär det av.

Av Elin Ahlberg - 27 december 2008 16:19

Jag har köpt mig en ny och supersnygg resväska. Nu slipper jag åka hem i en tejpad gamling.

Mango outlet - mycket bra!  

Ikväll ser jag sista showen och sedan åker jag hem imorgonbitti. Trots en supervecka kommer det bli hur skönt som helst!!! att komma hem.

Nu ska jag koka mig lite kaffe och sedan försöka få in lite text i skallen. :)

Av Elin Ahlberg - 27 december 2008 10:41

Godmorgon sista dagen. Imorgon åker jag hem.


Vi ska snart börja promenera bort till Mango outlet för att göra ett nytt försök. Sedan kan det hända att vi beger oss in till Las Americas och går på Zara. Kommer nog bli en fin dag. Precis som alla andra dagar. Fy vad mysigt jag har haft det med Louice. Underbart att det fortfarande känns precis som vanligt när vi träffas och umgås.


Men det ska bli skönt att komma hem.


Fick ett mail igår om barndop i februari som jag blev väldigt glad för. Sånt gör att det känns bra att åka hem. Och mitt jobb. Jag ska göra något helt nytt. Hemma i Sverige bland folk! Just nu känns allt så himla bra.


SKÖNT!

Av Elin Ahlberg - 26 december 2008 11:05

Jag har sovit gott och givetvis, precis som alla andra "mornar" vaknar jag ofantligt mycket tidigare än Louice.


Idag ska vi bege oss till Playa de la Americas... eller något sånt och titta lite. Jag åker hem i övermorgon. Idag är det redan fredag och jag kom i söndags. Vart tog veckan vägen? Ska bli skönt att komma hem och framför allt längtar jag till att börja jobba!


Hopp in i duschen sen får min kära, underbart begåvade, mysiga och härliga Louice vakna så våran dag kan börja. Våran näst sista dag.

Ha en fin dag alla ni där också.  

Ovido - Quiz & Flashcards