Alla inlägg den 23 december 2008

Av Elin Ahlberg - 23 december 2008 11:37

Showen igår var bra. Mycket bra. Efter satt vi uppe på deras efterjobbstopp och klockan blev närmre två. Trevligt. Fem i morse åkte Dhani och kom in och sa hejdå till oss.


Jag har redan sovit här två nätter och det känns som jag kom för en timme sedan.


Jag övar på mina låtar jag ska sjunga på begravning två dagar efter jag kommit hem. Det är fyra låtar och mycket text att lära sig. Det är fina låtar de har valt och jag tror det kommer bli bra och stämningsfullt och fint för dem.


Sedan har jag givetvis allt till båten att repa till. Det är bra. Det är skönt att snart komma igång. Jag inser när jag är här att jag ska få göra något helt nytt vilket känns kul och spännande. Skönt att få möjlighet till att träffa nya och inspirerande människor. Jag vill bara sätta igång nu. Men när jag kommer hem härifrån är det bara två veckor kvar. Skönt. Och däremellan ska man hinna fira nyår. Ja det kommer bli bra dethär.


Nej nu har jag skrivit av mig lite. Louice står inne i duschen och sedan kommer vi nog ta en promenad uppåt bergen. Solen kommer lite då och då men det är rätt kallt. Idag var det tydligen inte mer är 18-19 grader. Jag bryr mig sådär lagom mycket men tänker på de stackars turisterna som säkert vill lägga sig på stranden.


Nehe, peace out.

Ovido - Quiz & Flashcards