Alla inlägg under mars 2007

Av Elin Ahlberg - 28 mars 2007 14:55

Ojoj, vad nära det känns just nu. Jag håller på att packa ihop alla mina saker. På söndag kommer Jocke hit och hämtar mig och sedan blir jag hemma över hela påsken. När jag åker tillbaka är jag bara kvar i 1½ vecka. Känns SKÖNTKONSTIGTSKRÄMMANDE HÄRLIGT HEMSKT FARLIGT TRÅKIGT KUL UNDERLIGTNATURLIGTJag är delad i Tusen bitar!

Av Elin Ahlberg - 25 mars 2007 21:14

Det har varit en underbar söndag. Ringde och väckte Sofie och fick ner henne i Slottskogen. sedan gick vi hem till mig och drack te och käkade ananas. Vi satt ute på gården och det var helt vindstilla och måste ha varit över 20 grader. Efter en lite annorlunda middag såg vi lite på tv och sedan blev klockan helt plötslig mycket. Sofie gick och jag sitter nu och försöker spela gitarr. BRA DAG!

Av Elin Ahlberg - 20 mars 2007 11:04

Jag tog en lång promenad i Slottsskogen när jag vaknade i morse! Det var helt fantastiskt väder. Blåste inte ett uns!Nu sitter jag nyduschad i min morgonrock och dricker kaffe! :) Hihi!Längtar till fredag!

Av Elin Ahlberg - 19 mars 2007 19:56

Bella kommer hit! Bella kommer till Göteborg! Bella kommer hit på fredag! Bella kommer hit till mig! Bella kommer med solsken till mig!

Av Elin Ahlberg - 19 mars 2007 19:50

Vädret har varit lika konstigt idag med. Jag ställde klockan på nio för att gå upp och promenera till Hagakyrkan för att spela lite piano men var ser jag när jag drar upp rullgardinen? Det snöade!Jag valde bussen istället och satt och spelade i två timmar och gick sedan (motvilligt) till bibblan. Jag kopierade en hel bunt med noter och sedan tog jag en runda på stan innan jag gick nästan hela vägen hem. Ju längre tiden gick desto finare väder blev det. Väl hemma sken solen och jag ville inte stanna inomhus. Sofie och Ida var också på G så vi bestämde träff och tog en promenad i Slottsskogen. Jag avslutade eftermiddagen med en halvtimme i... på... i? gymmet. Det har varit en aktiv, pigg och härlig dag! Hoppas bara veckan fortsätter i samma anda!

Av Elin Ahlberg - 18 mars 2007 14:57

Jag har aldrig sett en skitigare lägenhet i hela mitt liv. Nu skiner den nästan och det känns så skönt att ha det gjort!Nu ska jag slappa hela dagen!Snö, sol, regn, sol, regn... konstig dag!

Av Elin Ahlberg - 16 mars 2007 07:48

Efter en kväll men fart och fläng hade jag och Emelie svårt för att koppla av. Eftersom vi tidigare hade pratat om trosor och om hur många "slängnödiga" trosor man faktiskt spara började vi rota i vår lådor. Väl klara med underkläder fortsatte vi sortera lite här och där. efter en och en halv timme med massa prat om allt mellan himmel och jord hade vi en stor hög med underkläder och jag hade en stor kasse med skräp som skulle slängas. Nu ligger där ENBART fina och svart underkläder i form av trosor, bh:ar och strumpor! NICE

Av Elin Ahlberg - 14 mars 2007 08:58

Jag ska snart ta mig till Landskrona för att klippa mig. Tycker verkligen det är något av det tråkigaste som finns. Men nu var det månader sen sist så det är på tiden.I eftermiddag åker jag tillbaka till Göteborg. Just nu så känns det bra. Jag kommer hem till lägenheten precis i lagom tid till Greys anatomy. Imorgon börjar jobb igen. Denna vecka spelas huvudrollen av en standin. Det är alltid kul att se hur någon annan tolkar rollen. Kommer bli en annolunda vecka. Wellowell!Nu sitter Molly och kollar på mig och vill nog ut och kissa.

Ovido - Quiz & Flashcards