Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin Ahlberg - 26 augusti 2009 11:03

Premiären gick bra. Otroligt bra. Det känns kul!


Jag är trött som adlrig förr och min ögon vill inte sluta uppenbara sig i rött. 


Nu ska jag och Morgan in till stan och fixa otroligt nödvändiga grejor så som hårspray och läppenna. Usch... :)


Peace out!


Av Elin Ahlberg - 22 augusti 2009 22:32

Över 35 timmars rep och 6 timmars sömn. Nu vill jag gå och lägga mig.

Jag kryssar över utan att jobba. Lite semester kan man säga.

Jag är lite tom i huvudet. Fast ändå fullproppad med allt!


Imorgon behöver jag en lång promenad för att rensa skallen och framför allt komma av båten. Lite träning på Skatta för att trötta ut mig ännu lite mer. Det känns kul att vara igång. Vi har det kul. Att kunna prata med varandra räcker i och för sig för att det ska vara bättre är förra året.


Nu ska jag lyckas hålla mig uppe för att se ABBAshowen. Oj vad jag kommer sakna Riina!


God natt!

Av Elin Ahlberg - 12 augusti 2009 08:23
http://noostar.com/performer/elinahlberg?playperformanceid=3462

Sitter nu i en tyst lägenhet i Lund och kommer garanterat inte kunna sova mer. Gör inte så mycket. Om dryga två timmar ska jag träffa fina Marajja nere på staden och sedan ska vi spendera dagen tillsammans.


Jag inser mer och mer vilken fin sommar jag har och har haft. Det är skönt. Den hade mycket att väga upp till då man ser till föregående år och jag hade inga större krav på att den skulla vara bättre. Men jag kan nog nästan, fast på ett hel annat sätt, säga att den är i samma klass.


Största sysselsättningen i mitt liv just nu är att pyssla med mina gipsfigurer och att skapar musik. Gips/musikstim.


Nu blir det lite slötittande på svt.se och sedan får dagen börja.


Peace out!


Av Elin Ahlberg - 6 augusti 2009 14:39

...Gå in och rösta på mig på Noostar.com.

http://noostar.com/performer/elinahlberg?playperformanceid=3462

Hade blivit himla glad!

Man kan logga in med sin facebook.

Av Elin Ahlberg - 6 augusti 2009 14:29

MEN, vilket trevligt besök hos kära morbror och härliga Jytte i veckan. Ni skulle hört. Det var helt tyst. Blåbärsplock.


Det är sommar, jag är ledig. Jag har det bra... så när som på tandvärk. 

 Ikväll åker jag till Malin och kollar in hennes nya lägenhet.  Imorgon grillning i Lund och sedan far vi till sommarstugan på lördagmorgon. Kommer förhoppningsvis bli en fin helg.  Jag ser fram emot båten mer och mer. Sjunger lite på mina nyhittade låtar och varvar det med mina egna som jag sitter och knåpar på. Barnlåtar har blivit veckans tema. Isa har hjälpt mig :)  
Ovido - Quiz & Flashcards