Alla inlägg under juli 2007

Av Elin Ahlberg - 29 juli 2007 22:06

Beslutsångest. Ska jag åka ner till stugan i Blekinge på tisdag eller inte? Jag tror jag behöver kommer ifrån lite. Hit eller dit?

Av Elin Ahlberg - 29 juli 2007 10:09

Ringde en vän jag inte pratat med på evigheter. Jag har försökt få tag på honom hur länge som helst men utan framgång. Igår svarade han till sist och allt var helt annorunda. Blir lite deppad!


Idag kommer mor och Ikka upp till Stockholm. Jag ska träffa dem i eftermiddag när jag repat klart!

Av Elin Ahlberg - 28 juli 2007 19:46

Jag är i Stockholm. Har det bra i Maddes fina lägenhet. Vi trivs ihop. Vädret skiftar. Jag vet varken ut eller in. Glad. Inte glad. Trött. Pigg.

Av Elin Ahlberg - 25 juli 2007 18:47

Jag har haft världens bästa eftermiddag med min rara moster. Hon är verkligen en underbar människa. Tänk om fler (framför allt jag) hade kunnat vara och tänka som henne.


Av Elin Ahlberg - 25 juli 2007 08:40

Igår kom Cajsa hit direkt efter jobb. Jag hade lagat lite mat och vi satt och hade mysigt hela kvällen. Tog en promenad, glodde lite på TV och det kändes precis så som de alltid har gjort. Det spelar ingen roll att vi inte hinner ses så ofta för vi vet att vi har varandra ändå och att det alltid kommer vara så!



Av Elin Ahlberg - 23 juli 2007 22:01

Om man slår upp ordet HORA i ordboken kan jag tänka mig att de förklarar ordet såhär: Ordet hora står för en kvinna som väljer att sälja sin kropp i utbyte mot pengar.


Kan någon släppa en bomb över södra stå!

Av Elin Ahlberg - 22 juli 2007 08:50

Befinner mig lite i mellanläge. Det är väl tidsomställningen som gör att jag blir lite... konstig.


På torsdag åker jag till Stockholm och repar hela helgen och på måndag gäller det. Det ska bli himla kul och jag ser fram emot det.


Känns tråkigt att ha lämnat USA. Jag har haft en av de bästa somrarna i hela mitt liv och nästa år har mycket att överträffa för att kunna bli lika bra.

Jämför denna sommaren med förra!





Av Elin Ahlberg - 21 juli 2007 17:27

Världen är full med underbara människor!

Jag älskar att resa!

Ovido - Quiz & Flashcards