Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 18 juli 2007 18:18

23/7 07.30 Lund-Stockholm

Jag har en biljett som J*A Sj inte vill avboka till mig. Det är en ungdomsbiljett. Någon som vill köpa den?

Av Elin Ahlberg - 18 juli 2007 05:37

Far anlände ikväll. Känns så himla kul att han är här. Glen från haldex kom hit och vi käkade lite kvällsmat och hade trevligt. Känns så konstigt att jag ska åka hem om två och en halv dag. Jag hade så himla gärna velet bli kvar i alla fall en helg till nu när far är här och så. Jag ska försöka att inte tänka på det för mycket mina sista dagar här. Jag och Cathi ska ta en sistaminutenshoppingeftermiddag på torsdag så jag kan köpa allt som är så himla mycket billigare här. Att få hem allting kommer bli lite trixit dock :)

Nej nu ska jag försöka sova lite. Så himla varmt!!!

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards