Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 4 juli 2007 17:35

Ännu en perfekt dag har passerat här borta i Galenskapens värld! :) Var upptagen nästan hela dagen på jobb vilket gjore att tiden bara flög iväg. Jag och Cathi åkte och handlade fika till kvällen när vi hade lunch och sedan åkte vi från jobb redan fyra för att hinna förbereda. Klockan fem kom Cathis mamma och brorsdotter, Courtney, Cathy, Jay och Lee. Vi packade klart vår gigantiskt stora fikapackning och åkte iväg till en park inne i stan där de varje år gör en uppsättning av något av Shakespeares verk. Vädret var super och alla hade så trevligt. Själva pjäsen var faktiskt, även om jag älskar teater, lite tråkigt. Det beror nog mest på att jag hade väldigt svårt att förstå vad de sa pga av gammelengelskan och det dåliga ljudet.

Jag är så himla glad att Courtney kunde följa med. Vi har precis så roligt tillsammans som vi hade för sex år sedan. Konstigt att så lång tid kan kännas som bara några dagar!

Av Elin Ahlberg - 4 juli 2007 17:34

Jag blir så himla glad varje gång jag får en liten kommentar i min blogg!

Ovido - Quiz & Flashcards