Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 6 juli 2007 17:20

Hihi, farmor, du har ju blivit riktigt bra på att skriva inlägg till mig. Fortsätt med det! :)


Idag åker Cathi och Lee till Colorado. Känns lite tråkigt men jag kommer att ha grejor att göra hela tiden.


Courtney kommer hit idag. Tror vi kommer hänga vid poolen hela dagen och sen åker vi nog till Independence Center och driver hela eftermiddagen. Kommer bli en bra dag. Helt övertygad!


Kan inte riktigt komma över killarnas språk igår.


- Eh, dude, man, like, and shit, dude!

- Ever smoked?

- Eh, yea, like, shit and stuff... dude!


Av Elin Ahlberg - 6 juli 2007 06:51

Jag och Cathi var i en secondhandaffär idag. Jag fyndade BIGTIME. Köpte en skjorta och 8 SKÄRP för 60 spänn. Kan ni fatta? Ett skärp kostade 99 cents vilket motvarar ungefär 7 kronor. Helt galet. Det är så billigt det ska vara när man shoppar secondhand! Sverige har verkligen fått det om bakfoten.

Idag har jag också FINALY hunnit med att träffa BriAnna. Det var en kul kväll. Lite konstig, men kul. Körde hem för ett litet tag sen. Satt på verandan med hennes pojkvän och några vänner. Känns underlig att själv transportera mig här. Förut har det alltid varit far eller någon annan som kört men nu är det jag.

Imorgon hänger jag med Courtney!

Yey, Independence Center!

Good Night!

Ovido - Quiz & Flashcards