Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 13 juli 2007 15:14

Jag är så trött på alla brudar som tillåter sin pojkvän förstöra för dem och låter sig trampas på. Det finns faktiskt bra killar därute... någonstans, varför inte engagera sig i dem istället.

BriAnna och jag skulle ju på hennes väns konsert. 

Hon och hennes pojkvän hade inte ätit när jag kom.

Vi åkte till MDonalds.

Han verkade sur. Jag fattade inte varför.

Jag kände att stämningen var tryckt och gick ut till bilen och väntade.

Han kommer ut. Ta sin bil och kör iväg.

Hon kommer ut gråtande.

Jag tröstar. Frågar.

Hon säger att han är sur för att vi bestämde att gå på konsert istället för fika på Starbucks utan att säga till honom och bjuda med honom DIREKT. Tydligt måste den andre i detta par alltid få bli medbjuden. Han tyckte att hon smög runt.

Jag frågade om jag skulle köra hem henne igen. Hon sa jag.

Bad om ursäkt tusen gång. Grät!

J*a SVIN!

Ovido - Quiz & Flashcards