Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 14 juli 2007 17:15

Igår var jag och Courtney på Dubbledate med två killar vid namn John och DIESEL! Hihi. Vi spelade minigolf och sedan åkte vi gokart. Jag kommer sakna min underbara vän Courtney så himla mycket! Vi ska göra vårt allt för att försöka få henne till Sverige på semester i en snar framtid.

Idag ska jag göra precis vad jag känner för precis när jag känner för det. Jag vill fixa bland alla mina grejor, jag vill åka till affären, jag vill till second hand, jag vill spela piano, jag vill ligga vid poolen och jag vill njuta av min sista lördag i Staterna.

Cathi och Lee har kommit tillbaka och det känns så himla skönt. De har åkt motorcykel i en hel vecka. Galningar! :)

Sitter just nu och tittar på America got talent. Det är motsvarigheter till Talang i Sverige. Folk är verkligen helt galna. Men det är himla kul att se på faktiskt. Vaknade redan klockan åtta i morse så jag har spenderat hela min morgon framför TV:n.

Nu vaknade Cathi så jag får väl lyssna lite på henne ;)

Peace out


Ovido - Quiz & Flashcards