Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 12 juli 2007 23:02

Bra dag!


Fick ett stort projekt av Nancy som jag har arbetat med hela eftermiddagen. FUN


Har hunnit träffa Linda på gymmet ett litet tag. FUN


Jag, Nancy och Lisa ska snart åka och second hand-shoppa och sedan käka kinamat! FUN!


Klockan åtta ska jag träffa BriAnna och vi ska se när hennes gitarrspelande friend har konsert. FUN!


FAR KOMMER HIT PÅ TISDAG!!! FUN


Av Elin Ahlberg - 12 juli 2007 04:58

Jag har haft en himla trevlig kväll hos Urban och Karolin. Vi tog en promenad och sedan satt vi på deras uteplats och åt god melon. Så mysigt och skönt att kunna prata utan att tänka på att hitta alla ord. På måndag ska vi eventuellt dit och grilla. Det ser jag verkligen fram emot!

Time to sleep!

Ovido - Quiz & Flashcards