Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 2 juli 2007 18:02

Ikväll kör jag och Johan in till Kansas City för att se Goo Go Dolls. Kommer bli så himla kul!

Wihi!!!

Av Elin Ahlberg - 2 juli 2007 16:43

Igår var en helt toppen dag. Vaknade rätt tidigt och tränade lite med Cathi. Sedan började folket trilla in. Det var en himla lyckad "tillställning". Alla som kom hade det supertrevligt och maten var supergod. Cathy, som jag inte sett på sju år, kom. Hon har varkligen förändrats. Linda och Bart som jag har bott hos de två sista gångerna jag varit här kom. De såg precis likadana ut. Jag ska sova över hos dem någon gång nästa vecka. Cathi och Lee åker ju på fredag och blir borta en hel vecka så det passade perfekt. Förra gången jag bodde hos dem gav jag och far dem ett träd som vi planterade i deras trädgård. Ska bli intressant att se hur mycket det har vuxit.

Urban från Haldex och hans fru Carolin och deras nyfödda lille son kom lite senare på eftermiddagen. Carolin är supertrevlig och vi ska försöka hinna ses någon gång nästa vecka och hitta på något.

Imorgon ska vi och kolla på Shakespeare in the park. Blev helt plötsligt ett stort gäng som föjler med. Hoppas på att vädret är bra och tror att det i så fall kommer bli en helt underbar kväll.

Take care!


Ovido - Quiz & Flashcards