Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 7 juli 2007 04:26

Om dina problem går att lösa - Varför oroa dig?

Om det inte går att lösa - Varför oroa dig?


Bruka den begåvning du fått. Skogen skulle varit mycket tyst om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst.


Jag var mycket dyster, för jag saknade skor, tills jag mötte en man utan fötter.


Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är.

Av Elin Ahlberg - 7 juli 2007 04:07

Var lite orolig när jag vaknade imorse. Cathi och Lee skulle lämna mig, jag visste inte riktigt vad planen för mig och Courtney var och ja, det kändes allmänt konstigt. Josh och hans flickvän kom över. Vi låg lite vid poolen. Jag fick inte tag på Courtney. What the Heck! Men då ringde telefonen och det var Rachel. Hon hade kommit hem från sin resa och undrade om hon kunde komma över. Jag blev så himla glad. Vi låg vid poolen. Sa hejdå till  motorcykelknuttarna. Tittade lite på TV. Åkte och käkade middag. Efter de var det dags Independence Center. Jag råkade köpa hur mycket som helst. 10 plagg om jag ska vara ärlig. 10 plagg för 500 spänn! Kan inte fatta det! Jag gillar inte att lägga mycket pengar på materiella saker. Därför var jag i himlen! Reahimlen!

Jag och Rachel har haft en superdag. Tur eftersom jag lovade mig själv när jag kom hit att varje dag ska vara en superdag. Jag måste ju hålla mitt löfte.

Kaffe på Starbucks gjorde dagen fulländad!

Ovido - Quiz & Flashcards