Alla inlägg under oktober 2007

Av Elin Ahlberg - 30 oktober 2007 17:47

nu måste jag ju börja förbereda mig! :)

Av Elin Ahlberg - 30 oktober 2007 17:44

Ibland blir det så himla bra. Just nu är jag glad!

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2007 07:34

Att bli förälskad.

Något jag alltid längtar efter.
Att skratta så mycket att det gör Ont I magen.

Jag älskar att skratta.
Ett varmt bad.

Bara det inte är för länge, blir så himla varmt!
Ingen kö I affären.

Speciellt om jag står med en vara!!!
En speciell blick.

Kan vara från vem som helt. Gör mig alltid så glad.
Att få ett e-mail.

Efter det att jag vet att det inte är ett reklammail.
Att köra en tur efter en fin väg.

Tågarp-Landskrona via Rönneberga backar.
Att höra sin älsklingssång I radion.

Ja, det är härligt, men något som skulle vara ännu bättre är ifall det är MIN låt.
Att ligga I sin säng och lyssna till regnet utanför.

Speciellt om jag vaknar och klockan bara är runt fem och jag vet att jag kan sova hur länge som helst.
Varma handdukar.

Stora 
Att finna tröjan som du gärna vill ha, på rea.

Jag handlar nästa enbart på rea, and it makes me feel good!
Att finna pengar I en gammal jacka.

Spelar ingen roll om det är 20 eller hundra kronor, lika glad.
Att skratta av dig själv.

Haha, det önskar jag att jag gjorde mer.
Att skratta utan någon som helst anledning.

Speciellt om det är så hårt att jag får kramp i magen
Att ha någon som talar om för dig att du är underbar.

Hjärtligt och innerligt
Att Le inombords åt en gammal historia.

Gärna om medverkande är nära för att skratta med mig.
Vänner.

Mina pärlor 
Att råka höra någon tala gott om dig.

Riktigt lycka
Din första kyss.

Tobias Ask vid sandlådan utanfar matan, disco.
Att få nya vänner, eller att vara tillsammans med de gamla

Lika bra båda delar.
Att någon smeker dig I håret.
Nytvättat

Utflykt med goda vänner.

Linda, Madeleine och Cajsa
Att slå in paket och lägga under julgranen.

Att slå in är halva glädjen
Att sjunga riktigt högt, när du är helt ensam, utan att känna sig dum.

Att sjunga alltid.
Att lyssna på en riktigt bra konsert.

Utomhus, sommar.
Att få ögonkontakt med en främling.

Snygging gärna
Att möta en gammal vän och inse att vissa saker ändrar sig aldrig

Som när jag mötte Astrid.

Att se solen stiga upp.

I sommarstugan

Stunder av glädje.

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2007 07:09

Jag brukar inte vara så trött på morgonen. Jag har ofta energi denna tid på dagen. Inte idag... Gör allt i min makt för att komma upp i varv. Jag ger det till efter frukosten, sen ska det nog vara ok igen :)

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2007 07:03

Löv är hala och tillför halka som tågen halkar på eftersom det blir halt och då måste tåget köra saktare eftersom annars halkar det. Så det är så!

Av Elin Ahlberg - 26 oktober 2007 15:56

ska bojkotta alla gratistidningar!!!!!

Av Elin Ahlberg - 25 oktober 2007 12:36

Jag, Helena och Johan åkte in till Lund och fikade innan jag började jobba. Det gav mig energi och jag känner mig glad!

Av Elin Ahlberg - 24 oktober 2007 07:27

Då funkade bloggen igen. Och jag har inte något vettigt att säga.

Idag är det värderingsresa på Grand Hotel som gäller. Blir nog kul.

Ovido - Quiz & Flashcards