Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Elin Ahlberg - 8 oktober 2007 09:21

Fullt på hela tåget. Påstigande fick knappt plats. Tror ni folk flyttade sig längre in i tåget? Nope! 

Varför ska jag behöva flytta mig för någon annans skull? Det är väl inte mitt problem? Försökte maka in folk men utan framgång. Lite smått tröga sådär på morgonkvisten.

Av Elin Ahlberg - 8 oktober 2007 06:18

Sitter här fortfarande.

Snart tid att traska ner.

Fy fan vilken tråkigt start på veckan.

Av Elin Ahlberg - 8 oktober 2007 05:55

Klockan är fem i sex. Ställde larmet på kvart i fem, gick upp och duschade, sminkade mig, klädde mig, tog lite yoghurt och gick ner till stationen med min lunchlåda vackert inpackad och förvarad i väskan.


INSTÄLLT!

Det var bara för mig och Lindestam att promenera hemåt igen och nu sitter jag här och väntar på att nästa tåg ska avgå. Vad gör man en hel timme innan dagen ens har börjat? Inte kan jag gå och lägga mig igen för risken finns att jag fysiskt sett inte lyckas dra mig ur sängen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards