Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Elin Ahlberg - 7 oktober 2007 09:27

Jag satt igår natt på tåget tillsammans med Astrid och Louise. Vi var trött och slitna men glada. Jag trivdes med att sitta där och prata med mina två vänner. Det fick mig att fundera på hur en rad av små beslut kunde göra att jag satt där med dessa två härliga tjejer.

Louise träffade jag eftersom jag på grund av Agnes hörde av mig till Cissi och undrade om hon behövde folk på Wallmans. Sedan får vi tacka Jonas för att han fixade in henne.

Astrid hittade mig på bloggen. Vi snackade lite på msn och bestämde oss sedan för att träffas. När vi lunchade i Lund frågade jag om hon ville jobba på Wallmans och vips så satt hon där på tåget hem efter två kvällars jobb.

Så där satt jag och hade det trevligt, på tåget mellan Malmö-Tågarp! Fötterna pulserade.


Ovido - Quiz & Flashcards