Alla inlägg under oktober 2007

Av Elin Ahlberg - 14 oktober 2007 09:50

Jag går hem från jobb, lagom trött och sliten och utan större engagemang. En dam går förbi, stanna mig och säger:
"Gud vad fin du är. Jättefin jacka, och byxor och ja, du är så fin. Jättefin"

Jag blir så glad så jag vet inte var jag ska ta vägen.


Hon gjorde verkligen min eftermiddag. Tänk om vi kunde vara duktigare på att ge varandra komplimanger och uttrycka vad vi känner.


Jag blev så glad!

Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2007 12:45

Vi sitter här och har det mysigt på jobb.


Glad och nöjd kunder med


gladochnöjdkundröst!


Lunch!



Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2007 08:01

Gått upp, gjort morgonens bestyr och gått ner till tåget. INSTÄLLT, ersatt med buss. Aldrig i livet!

Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2007 07:58

Igår hade jag en en supermysig kväll med Thea. Vi träffades i Landskrona och gick till teatern där Fridhem hade tillställning i och med kulturnatten. Alla elever såg så glad och lyckliga ut och de var verkligen duktigt. Det är inte utan att man blev lite avundsjuk och ska jag vara helt ärlig så blev jag lite sugen på att kanske söka nästa år. Vi får se :)


När vi sett teatersport :) (inget för dig Linus) gick vi till Maddes och fikade. Underbart kväll i underbart sällskap!

Av Elin Ahlberg - 12 oktober 2007 18:38

Ikväll är det Kulturnatt i Landskrona som gäller med min sockertopp Thea. Har inte träffat henne på hur länge som helst så jag ser verkligen fram emot det. Ska bli mysigt!


Har hämtat mina nya brillor idag så de ska jag har på mig och se kultiverad ut. Haha!



Av Elin Ahlberg - 11 oktober 2007 08:54

Igår hade vi bowlingkväll med jobb. Underbart kul att det fixas och organiseras sånna kvällar. Vi åt först supergod grillbuffé och sedan delades vi in i lag och tävlade mot varandra. (Vårt lag, varderingarna, vann!) Alla var på gott humör och alla är verkligen himla trevliga.

Skönt att vara ledig idag. Det behöver jag. Hela dagen ska spenderas vid pianot och sedan kommer jag avsluta med att åka och träna.

Av Elin Ahlberg - 9 oktober 2007 19:32

Blev besviken igår. Väntat länge i stan. FÖrväntingar. Trist och segt. Ingen action. Hoppades vekrligen att det skulle bli kul!

Av Elin Ahlberg - 8 oktober 2007 09:21

Fullt på hela tåget. Påstigande fick knappt plats. Tror ni folk flyttade sig längre in i tåget? Nope! 

Varför ska jag behöva flytta mig för någon annans skull? Det är väl inte mitt problem? Försökte maka in folk men utan framgång. Lite smått tröga sådär på morgonkvisten.

Ovido - Quiz & Flashcards