Alla inlägg under oktober 2007

Av Elin Ahlberg - 22 oktober 2007 12:05

Jag samlar mina verk i en vackert utsmyckad samling. Jag och mina kontrollbehov behöver ha det organiserat och fint.

Av Elin Ahlberg - 21 oktober 2007 18:11

Om du känner dig oengagerad och trött när du utför något :


Låtsa i början att du är superpigg och entusiastisk. Spela ett spel främst för dig själv. Efter ett tag ska du se att du faktiskt känner dig piggare och gladare.


Jag har gjort en undersökning själv och det funkade!!!


Försök gärna och berätta för mig hur det gick.

Av Elin Ahlberg - 21 oktober 2007 17:13

Idag har Isa och Liam varit här och roat oss hela dagen. Inte riktigt vad som låg på schemat men de är så underbara att jag kan inte få nog. Hunnit träna med.

EN BRA SÖNDAG!

Av Elin Ahlberg - 20 oktober 2007 19:29

Det finns inget coolare än en person som dansar fult på ett snyggt sätt och ser ut att må underbart bra.

Av Elin Ahlberg - 20 oktober 2007 19:24

Självsäkerhet är fint om man visar sig neutral utåt.

Av Elin Ahlberg - 20 oktober 2007 11:18

Jag sitter på min kusins underbara lilla gård. Helt fantastisk. Nu ska vi dricka kaffe och ha det mysigt vid brasan. Jag önskar jag kände mig lugnare.

Av Elin Ahlberg - 19 oktober 2007 18:27

Idag fick jag en sådan utskällning att jag började gråta. Trodde inte jag skulle ta det så hårt när någon står och skäller ut mig men det gjorde jag. Som tur var kunde jag skaka av mig det rätt fort igen. Det är ju inte mitt fel och inget jag kan påverka. Men hur kan man bete sig så? Jag förstår att man kan komma till en gräns när det brister men rikta ilskan åt rätt person för tusan!  

Av Elin Ahlberg - 19 oktober 2007 08:17

Har jobbat i två timmar och det har nästan enbart fått klabbiga samtal. Men det är kul med lite utmaningar.

Idag är det fredag och det känns bra. Jag har klarat en hel vecka sittandes helt själv och jag har bara gjort ett halvt fel. Kunden stod för resten.


Ovido - Quiz & Flashcards