Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Elin Ahlberg - 10 juli 2007 20:06

Wihi! Idag ska jag träffa Linda. Hon ringde för en liten stund sen och undrade om jag ville ses. Bokade om min planer med Courtney till imorgon och ska sova hos Linda och Bart istället. Ska bli så kul att checka hur stort mitt träd har blivit! :)


Av Elin Ahlberg - 10 juli 2007 20:02

Jag har precis anmält mig till en helgkurs i ämnet visor. 

LÄNGTAR REDAN! 

Av Elin Ahlberg - 10 juli 2007 16:29

Linda och hennes dotter Robin, som jag bodde hos förra gången jag var här, har skaffat sig ett gym endast för kvinnor. Jag har försökt få tid till att åka dit och ta en zumbaklass men har alltid fått förhinder. Men igår va jag där! Himla kul! Annorlunda! Konstig räkning! Lite för slappt! Men allt som allt skön träning!


Ovido - Quiz & Flashcards