Alla inlägg den 25 december 2008

Av Elin Ahlberg - 25 december 2008 20:28

Jag vill tacka svt.se för deras genialiska och underhållande PLAY. Just nu sitter jag och ser/lyssnar på Debatt. Så himla bra att kunna titta på bra program som denna kanal faktiskt övervägande visar. 

Av Elin Ahlberg - 25 december 2008 16:36

Idag har jag hittat julklappar till mina små busfrö. Eller det blir ju rättare sagt nyårsklapp. Perfekt.


Det är sådär lagom fint väder fortfarande och precis som det brukar bli på semestrar med dåligt väder spenderas det oftast pengar då.. :) Nu kom Louice tillbaka och då får jag shoppingsällskap. Louice är världens bästa shoppingsällskap. Eller hon är världens bästa sällskap i de flesta kategorier.

Av Elin Ahlberg - 25 december 2008 11:06

Idag är det torsdag. Igår var det julafton. Spännande att fira på ett annorlunda sätt men jag tror nog att jag i fortsättningen firar jul hemma med mina familjer.


Jag har nu varit här mer än halva tiden. Ídag ska vi till Mango outlet och titta lite. jag går kanske på ett danspass i eftermiddag om jag tycker att det känns behagligt och smidigt. Annars ska jag spendera lite av denhär dagen till att få in lite text i min hjärna. Den fungerar inte riktigt som jag vill just nu.


Nu tycker jag gott att Louice kan vakna så vi kan få i oss lite frukost.


Julbordet igår var Mycket Väl Godkänt.


Tamam! 

Ovido - Quiz & Flashcards