Alla inlägg den 9 december 2008

Av Elin Ahlberg - 9 december 2008 11:19

...vara Kristen chenoweth för en dag. Hon är helt fantastisk! Ny förebild att skriva upp på listan!

Av Elin Ahlberg - 9 december 2008 09:16

Jag kunde verkligen inte somna igår. klockan ett fick jag gå upp och öppna fönstret och läsa lite för att trötta ut mig själv. När klockan sedan ringde åtta imorse för en läkartid över telefon och när den sedan var över kunde jag givetvis inte somna om och därför sitter jag nu här och är trött. :) I och för sig väldigt bra att jag kom upp då jag har mycket att gå igenom till kvällens rep. Ska bli så skoj. Gustav Adolfs Kyrka är så fin och jag ser fram emot det så mycket.

Nu ska jag sätta igång kaffekokaren och sedan sätta mig vid pianot. Jag önskar dig en fin förmiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards