Alla inlägg under december 2008

Av Elin Ahlberg - 6 december 2008 20:08

Kvalitetslördag med min bror. Vi sitter med varsin dator i soffan och ser på stjärnor på is. Väldigt mysig och lugn lördag som jag verkligen behövde.

Imorgon ska jag julbaka hos Madeleine och sedan ska vi repa med Kontra. Snart beger jag mig till Teneriffa. Känns overkligt och konstigt. Mestadels bra. Spännande.

Av Elin Ahlberg - 6 december 2008 10:39

Fin vecka med Dhani som sagt. Det var också otroligt kul att träffa fine Trine I köpenhamn. Jag skulle lätt kunna tänka mig att flytta till denna konstiga stad.

Idag är det lugnt hus. Jag ska betala räkningar, städa, plugga text, plugga text, plugga melodi och plugga melodi. :)

Promenaden jag precis gjorde gör mig välförtjänt till en god och stor kopp kaffe. Skriver mer sen.

Av Elin Ahlberg - 5 december 2008 16:43

Kommer skriva en lång uppdatering på hur det har varit veckan med Dhani!... och Trine.

Nu ska jag först åka och handla.

Lovar, uppdatering kommer!

Av Elin Ahlberg - 3 december 2008 13:13

Regnet det bara öste ner men jag, Dhani och Linus hade en fin dag tillsammans i Malmö. Sedan blev det slappning hela kvällen. Fin dag.

Idag sov vi ända till tio. Länge för att vara jag. Vi tog bilen till skogen dirket efter frukosten. Lång promenad gör att man känner sig sådär härligt hälsosam som man gärna gör.

I eftermiddag är det äntligen dags för att bege oss till Köpenhamn för att spendera kväll/natt/morgon och dag med Trine. 

Ont i magen.

Konserten jag egentligen skulle beskåda nästan vecka blir istället en föreställning jag ska vara med och sjunga på. SKOJ!
Nu ska jag koka spagetti.

JA

Av Elin Ahlberg - 1 december 2008 17:04

JA! Nu har Dhani kommit hit. Jag har varit i Helsingborg och hämtat honom. Nu har vi spelat en runda Fia med Linus och ska senare bege oss till Landskrona för att spela Badminton. Och så var åter en dag över. Jag tycker knappt att det hinner bli ljust förrän det är tid för att mörkna igen. Det hinner knappt bli ljust förrän det ska mörkna i och för sig...


Ovido - Quiz & Flashcards