Alla inlägg den 16 september 2007

Av Elin Ahlberg - 16 september 2007 22:12

Jag har läst boken Zahiren av Paolo Coelo och just nu förstår jag vad den strävande författaren genomgår. Haha! Paolo är en författare jag varmt kan rekommendera.


Imorgon är det anställningsintervju som gäller och sedan ska jag träffa Astrid som jag gick i skolan med i Båstad som jag inte sett på flera år. Känns spännande att träffas igen! Sedan är det öva i kyrkan på kvällen som kommer avslutas med ett möte med Agnes som är back home i några dagar. Kommer bli en bra dag hoppas jag.

Fick precis reda på att Sebbe ska upp till Gäteborg på tisdag och se Pablo och jag vill så sjukt gärna följa med! Funderar på att beställa en biljett och följa med dem upp. Får sitta själv så det är kanske inte så kul men det hade varit så roligt att se. Han är ju galet rolig!


SOVASOVASOVA!!!

Av Elin Ahlberg - 16 september 2007 20:10

Sista dagen för att rösta är tisdag så se till att alla gör det imorgon!
:)

Av Elin Ahlberg - 16 september 2007 17:00

Vi har varit på fika hos Tindras uppfödare. Himmel med en massa små lurviga bollar där var. Hur goa som helst!


Men Tindra är goast!

Av Elin Ahlberg - 16 september 2007 10:22

Idag är det söndag och det känns så himla bra. Jag ska sitta vid pianot hela dagen och mysa. Det var en uppochnerdag på jobbet igår så idag är jag förtjänt av att bara ta det lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards