Alla inlägg under september 2007

Av Elin Ahlberg - 15 september 2007 00:22

Jag är en av finalisterna i Mix Megapols tävling "Dröminspelningen"!


SNÄLLA, SNÄLLA GÅ IN PÅ DERAS HEMSIDA OCH RÖSTA PÅ MIG.

BIDRAG NR.3


Jag hade blivit så himla glad!!!!!!!!!!!!


(Och sprid vidare till ALLA ni känner)


:)

Av Elin Ahlberg - 14 september 2007 12:41

Igår hade jag en väldigt bra dag på jobb. Det flöt på bra. Jag kände mig pigg och glad och alla var på så himla gott humör. Mina arbetstider är från och med nu 16-23 så det är verkligen perfekt med min tågtider.


Kan inte bli bättre!


Nu ska jag sätta mig vid pianot och spela in lite av mitt nya på min Mp3 så det inte försvinner ut i universum!


Peace out!


Av Elin Ahlberg - 13 september 2007 09:49

Nu är hösten här för jag fryser om båda fingrar och tår!


Idag är det Wallmans som gäller. Ser fram emot det! Känns himla bra att stå och ha hand om buffen och göra mysigt och skoja lite med gästerna.  Även fast alla gäster inte är mottagliga för glada miner. Men de ingorerar jag bara.


En kopp Kamomillte!



Av Elin Ahlberg - 12 september 2007 18:28

Idag har varit en bra dag!


Jag började med att åka och träna. Himmel vad trevligt det var! :)


Sedan tog jag mig in till Hbg och fikade med Hanna och Alex. Hanna åker på söndag så det var sista gången jag såg henne nu på ett tag.


Hon har ju en engelsk kille från England som pratat engelska. :)


Det känns tråkigt att hon ska åka för vi har haft himla kul tillsammans under hennes vistelse i Svea men jag är så glad för hennes skull att hon mår bra och trivs med att åka till Robbie. Det kommer bli super och om allt går som jag vill kommer jag hälsa på henne innan året är slut! (HOPPAS)



Av Elin Ahlberg - 11 september 2007 21:40

jag blir så glad när jag får kommentarer!


Idag har jag varit trött. Tindra väckte mig redan klockan åtta och sedan har det varit upp och ner denna dag.


Har precis varit och sett Idol med Madeleine. Helt sjukt vilka människor det finns. Starkt underhållande! 

Av Elin Ahlberg - 10 september 2007 16:54

Jag behöver ett uppmuntande ord.

Av Elin Ahlberg - 10 september 2007 16:51

Idag har varit en mysdag. Jag åkte och träffade Rebecca i Helsingborg. Vi hade det himla mysigt och det är synd att vi inte hinner ses så ofta. Men nu ska det bli ändring på det!


Det finns tid till allt man vill. Det handlar bara om att prioritera!


Nu väntar pianot!

Av Elin Ahlberg - 9 september 2007 19:04

Just nu sitter jag och myser hos min kära fader som jag knappt sett sen vi var i USA. Han far och flänger över hela vida världen men nu hann jag träffa honom ett litet slag.

Ovido - Quiz & Flashcards