Alla inlägg under september 2007

Av Elin Ahlberg - 25 september 2007 19:49

Nu börjar det fastna i huvudet och jag har kommit in det lite mer. Det är mycket att lära men jag gillar utmaningar. Imorgon kommer jag börja svara och det känns lite nervöst. :)


Känns jobbigt när man står handlingsslös.

Av Elin Ahlberg - 25 september 2007 11:27

jag sitter på jobb. Mysigt. Mörkt ute. Det gillar jag! :)

Av Elin Ahlberg - 24 september 2007 19:25

Liz är stark, glad, positiv, snäll, omtänksam, gullig, världens finaste moster, mysig, lugn, trygg, snygg, härlig.

Hon förtjänar inte detta.

Av Elin Ahlberg - 24 september 2007 12:51

Jag har varit effektiv idag. Gick upp runt åtta och åkte och tränade och sedan lånade jag hem lite glasögon från glasögonmagasinet. Måste ha nya! Jag tog en liten runda på stan. Kollade in nya HM i stan som verkligen har blivit skitfint. Känns bra att lite affärer kommer till Landskrona.

Just nu rensar jag i min gadrob som jag lovat mig själv. Har rivit ut allting och håller för tillfället på att hänga in allt igen.


Börja om från början, börja om på nytt.

Av Elin Ahlberg - 23 september 2007 20:12

Åka och hälsa på Agnes.Spela in mina låtar.Få ordning i min klädgadrob.Få tid till att åka upp till Maraja i Halmstad någon dag.Skicka iväg ett brev innan onsdag.Träna.Spela piano. Hälsa på mormor mer.

Inte nödvändigtvis i den ordningen...

Av Elin Ahlberg - 23 september 2007 18:46

Just nu har jag det rätt så bra.


  • Jag jobbar och trivs väldigt bra med miljön och arbetskamraterna.
  • Jag skriver musik och myser ofta vid pianot.
  • Jag har underbara vänner som jag vet alltid finns där även fast vi inte hinner höras så mycket.
  • Jag trivs hemma hos familjen.
  • Det börjat bli höst som är min favoritårstid.
  • Jag har Tindra som är en superhärlig liten valp.

Saker jag dock skulle vilja ändra på


  • De omkring mig som på något sätt inte mår bra men som jag inte kan hjälpa.
  • Att hinna träna lite mer även fast jag börjat jobba.
  • Kunna få igång min musik
  • Min lilla samling av skor som inte består att några stövlar. Det enda materiella jag just nu känner att jag behöver.
  • Drömprinsen får ju gärna komma ridande förbi typ... nu. (Är DU han så hör av dig)
Av Elin Ahlberg - 23 september 2007 00:41

Mina fötter pulserar! Har jobbat med en supertrevlig tjej från Helsingborg så det har varit bra dessa två dagar.

Skånetrafiken går verkligen super. Tycker det är kul och alla är helt underbara där. Jobbar imorgoneftermiddag efter dopet med.


Måndag är det ledigt och då ska jag hinna träna och sitta vid pianot hela dagen. Ska bli skönt.


Imorgon är det dop för lilla Manda. Känns bra. Kommer blir bra.


Sova tack!

Av Elin Ahlberg - 20 september 2007 09:21

Det räckte inte.

Tack alla som röstat.

Ovido - Quiz & Flashcards