Direktlänk till inlägg 21 februari 2007

I Goda VÄnners Sällskap

Av Elin Ahlberg - 21 februari 2007 12:40

Har varit en jobbig helg och början på denna vecka men jag har trots allt haft det väldigt bra. I Måndags sov jag hos Carro och vi hade det mysigt med piano och dragspel som restulterade i två ännu mer hesa röster. Det blev måndagens räddning. Igår åkte jag hem till Andrea och såg DH och hade det gott. Det blev tisdagens räddning. Jag klarar för tillfället inte av att vara själv. Nu kommer ev Sofie hit snart och jag tänkte bjuda henne på te och mango :) Ikväll är det jobb som gäller. Jag ska inte vara i foajen. Det blir bäst så! Carro kommer och tittar. Ser fram emot det!

 
 
Maria

Maria

23 februari 2007 14:24

Heeej! Jag ville bara fråga dig om de är du som är med i fjorton suger? Du är ju välldigt lik och så, men jag trodde att du bodde is kåne därför jag inte vet säkert heehhe. men om de är du så vil jag bara säga att jag tyckte du var jätte ducktig i fjorton suger ha de fint. Kram

http://www.hejmaria.blogg.se

 
Hanna

Hanna

25 februari 2007 21:41

Hej min vän! Hoppas allt är bra med dig! Miss you!

http://www.hannadahlin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards