Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Elin Ahlberg - 17 januari 2007 20:40

Nu är jag slut. Har precis varit och druckit te och ätit mango med Sofie och Ida hos Sofie. Ska öppna imorgon och börjar halv åtta så jag ska nog gå och lägga mig nu.

Av Elin Ahlberg - 17 januari 2007 07:14

Jag går alltid upp så förbastat tidigt. Jag ska inte går förrän om en timme och jag har redan varit uppe i en kvart. Fast det är ju i och för sig rätt skönt att slippa stressa.Anledningen till att jag är uppe är att jag ska jobba på Hästhagen idag. Det hade ringt till Vikariepoolen igår och hade bett om mig som vikarie. Känns jättekul att de vill ha tillbaka mig där. Hästhagen är en jättemysig förskola som jag gärna jobbar på. Slutar klocka fyra i eftermidag och sedan ska jag träffa några från klassen, däribland Ida och Sofie. Jag har drömt väldigt konstigt inatt. Jag drömde att jag hade en motordriven datorstol på hjul och den åkte jag till Kågeröd med eftersom Bert Karlsson var kung där. HAHA!

Ovido - Quiz & Flashcards