Alla inlägg under januari 2007

Av Elin Ahlberg - 3 januari 2007 18:36

just nu sitter jag vid min nya dator. Känns väldigt kul att ha en bärbar. Jag fick den av far i julklapp. Hihi jag känner mig som Carrie i Sex and the City. Kanske inte fysiskt!

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2007 17:23

När jag kommer hem och hinner komma ner i varv inser jag hur mycket kul som händer just nu. Jag älskar verkligen mitt jobb och tycker att det är så spännande och lärorikt. Jag börjar först i foajen och får träffa så många trevliga och glada människor. Att sedan få gå bakom och vara del av en underbar försetällning men bland annat Peter Jöback är helt fantastiskt. Jag har redan skapat så mycket kontakter!

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2007 07:22

jag bestämde mig igår för att åka hem idag. Far har köpt min julklapp som jag fick symboliskt på julafton och jag ska bland annat hämta den. Sedan kan det bli så att jag åker till Kina den veckan vi är lediga från jobb. Eftersom far åker på torsdag och inte kom hem på ett bra tag så måste jag åka hem nu för att prata igenom det. Jag längtar efter Kina!Sedan ska det blir skönt att komma hem och träffa familjen igen. Jag var ju så sjuk när jag var hemma sist. Mor vet inte om att jag kommer än så det ska bli en överraskning. :) Hihi, om inte Jocke och Linus har skvallrat. Nu ska jag sätta mig ett tag i soffan innan jag ska plocka undan och packa. Ses snart Skåne!

Av Elin Ahlberg - 1 januari 2007 14:48

Fy vilken trevlig kväll. Först hade vi premiär med Cabret och jag gjorde inga tabbat alls bakom scenen. Se nvar det tolvslaget nere i logerna och sedan Gothia hela kvällen. JAG HADE SÅ KUL, SÅ KUL! Här är en bild på mig i mina arbetskläder! :)

Ovido - Quiz & Flashcards