Alla inlägg den 30 april 2008

Av Elin Ahlberg - 30 april 2008 22:48

Vi sitter i receptionen och väntar på vår nya bas som anländer om endast ett par minuter. Hur spännande som helst.


Idag har vi varit och spanat in vårt hotell som vi får spendera våra dagar på vid pool och restaurant. Väldigt mysigt litet hotell som jag känner att jag kommer trivas på.


Jag och Louice handlade sedan lite matvaror och pysslade i vårt hem under tiden stämmor gick på hög nivå i datorn.


Imorgon skickar jag en överraskning.


Nu ska jag återgå till att vänta med mitt team.


God natt!

MMM

Av Elin Ahlberg - 30 april 2008 09:08

Morgon. Vi gick inte och la oss förrän efter tre igår. Jag satt och fixade med en överraskning efter vi kom hem från dageninnaledigtfesten och jag kunde inte sluta. Fick lite Alexhjälp så det var hur mysigt som helst.


Nu sitter jag bakom scenen. Eriks besök åker tillbaka till Sverige idag så han behövde bli hämtad på hotellet när han vinkat av dem. Passade bra att säta mig lite vid datorn ett slag. Idag blir det med största sannolikhet kvalitietsdag precis som alla andra lediga dagar. Underbart.


Gårdagens föreställning vad helt magiskt. 80-talsshow är MMM att göra. Publiken skrattar och är med hela tiden och efter fick vi så mycket beröm som verkligen behövs såhär efter två månaders rep.


Nu verkar det som att Erik börjar bli redo.

Ovido - Quiz & Flashcards