Alla inlägg den 29 april 2008

Av Elin Ahlberg - 29 april 2008 15:52

Trots att jag sov till nio och sedan tog en halvtimme till innan vi körde till hotellet vid tolv så är jag liksom hela mitt team lika trött idag :)

Men vi kämpar på precis som vanligt och har fortfarande kul nästan hela tiden.


Vår föreställning igår gick som smort. Vi fick så många posiva kommentarer av alla efter. Äntligen börjar jag njuta. Vårt minitivoli gick också hela magiskt smidigt. Tvättis älskar verkligen att sitta och sminka alla gulliga barn!


Ikväll är det The Great 80ś Party! så attans härlig föreställning att köra. Igenkänningsfaktor är så stor för hela publiken och det svänger verkligen precis hela tiden.


Bodyn som jag egentligen ska ha har dock inte kommit än. Vad synd ;) Jag som verkligen såg fram emot att stå på scen ien baddräkt. Haha!


Imorgon kommer David, vår nya bas. Alex kommer vara här i två veckor till så det kommer vara kul att ha ett team på fem ett litet slag.


Louice och Alex ligger och sover i soffan här backstage och jag tänkte gå och förbereda mitt minidisco.


Ledig imorgon samt lön och vår bas kommer hit. Kan det bli bättre? Thank you!

Ovido - Quiz & Flashcards