Alla inlägg den 10 april 2008

Av Elin Ahlberg - 10 april 2008 22:24

Precis kommit från myskväll hos chefen Sofia som lämnar oss inatt. Nu är det verkligen bara vi kvar! 


Idag har vi fått gjort så mycket som vi hade planerat hinna med på två dagar. Vi har haft det mysigt. Bara vi fyra. Givetis tomt som tusan men ändå skönt. Effektivt. Ja, mysigt helt enkelt.


Mataffären fick besök av Showteam och vi fick inhandlat diverse ting som man känner att man gärna har uppe på rummet vid låånga repdagar.


Till helgen kommer aktivitetsteamet och i början på nästa vecka kommer vi får åka och se var vi ska bo. Längtar! Det ska bli skönt att komma ifrån hotellet. Få nystart.


Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp till vår morgonpromenad.

Av Elin Ahlberg - 10 april 2008 11:59

Idag är vår första ensamma dag här i Turkiet/Side. Vi har scenen för oss själv och det är ångestblandad förtjusning som ligger över Sideteamet. Jag kan inte riktigt fatta det. Just nu känns hjärtat under kontroll. Så länge jag gör något. Att bli lämnad kvar är alltid så himla mycket svårare än att ge sig iväg.


Nu börjar vi på ny sida... i Side.

Av Elin Ahlberg - 10 april 2008 00:41

Nu är det bara vi kvar...

Jag orkar inte gråta mer.

Jag är glad att jag har mitt team som är mitt team och ingen annans team och dom är kvar hos mig.

Ovido - Quiz & Flashcards