Alla inlägg den 7 april 2008

Av Elin Ahlberg - 7 april 2008 12:46

Under förmiddagen har vi växlat på scenen. Vi fick så mycket positiv respons och fick till och med höra att vi nästa är klara för att göra föreställning på det som vi har nu. Mycket bra betyg som jag verkligen behövde höra. Jag längtar!


Nu ska vi ha genomgång på gamla shower så vi får se hur mycket av det som sitter kvar. Men va tusan. Med ett litet smile och flört så ska vi nog klara oss igenom allt.


Om ni visste vad kul det är. Jag vill inte kliva ner från scenen när jag väl står där. Det är fantastiskt kul att känna hur mycket jag utvecklats på bara dessa veckorna. Ingen dyr utbildning hade kunnat ge mig den glädjen och tron på mig själv. Jag tackar mig själv för att jag vågade åka.


Nu börjar snart säsongen och förhoppningsvis kommer jag har samma inställning om ett par veckor.


En dag i taget!

En dag i taget!

Av Elin Ahlberg - 7 april 2008 07:06

Jag har redan börjat gråt och kommer antagligen fortsätta tills alla har rest och sedan kommer jag fortsätta lite till jag har vant mig.


Igår fick vi föreställning av gamla i gemet som gjort 80-talsföreställningen innan. Erik och Alex var med vilket betyder att halva vårt team stod på scenen. Jag och Louice har helt klart de bäst killarna och vår föreställning kommer bli så himla bra! I know it!


Nu måste jag bege mig ner till Yogan!


Sista dagen.


Konstigt.

Ovido - Quiz & Flashcards