Alla inlägg den 8 april 2008

Av Elin Ahlberg - 8 april 2008 21:24

Amen fy fan vad sjukt detta känns. Inatt sker det. Vi sitter och vakar. Film beskådas. Jag har ingen ro till det.


Vi har suttit och delat med oss av alla våra bilder och musik. Jag har verkligen tidsfördriv i halv evighet i form av rensning och arkivering av foto. Attans kul!


Jag vill inte att alla lämnar oss.

Av Elin Ahlberg - 8 april 2008 16:05

Någon sa kvalitetsdag och jag är verkligen beredd på att hålla med. Stranden, vid poolen, mysigt, slappe, varför måste alla åka? Oj, vad spontant och desperat det var.

Nu ska vi gå till affären sedan är det middag. Tiden får utvisa vad kvällen har att ge. Första åker kvart i två inatt och sista teamet åker fem. Funderar på att inte gå och lägga mig över huvudtaget. Några team är kvar hela dagen imorgon med så då blir det shoppning och restaurant. Varför är det så svårt med avslut och avsked?


Nej, positiva tankar, ge mig kraft. :)

Av Elin Ahlberg - 8 april 2008 10:40

Lets go down to the beach! Solskydd är på. Snart kommer gänget. Mysigt. Sista dagen. Konstigt.


Mor, givetvis! We'll fix. Vi kan ju ringas ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards