Alla inlägg den 2 april 2008

Av Elin Ahlberg - 2 april 2008 08:29

Idag var det segt (tydligen för alla) att komma upp. Allt färre orkar ta sig till morgonklassen, vilket inte är ok enligt mig, och om jag anar rätt ser folk fram emot sista dagen här på Showschool. Trots det faktum att det har varit min bästa tid här dessa veckor kan jag inte dra under stolen att det är en tidsbegränsad glädje som inte ska vara för länge.


80-talsföreställningen kommer vi börja med om nästa precis en timme och sedan vet jag vad veckan kommer erbjuda. Jag är i gott mod och känner att jag har mer energi kvar att pressa ut. Fiffi och Monika, dans- och sångcoacher har äntligen återvänt hit till oss och det är underbart. Glädjespridare båda två och ger mig ännu mer positiv energi.


Nu börjar musik ljuda från högtalarna och det återstår endast minuter tills vi börjar. 


Fin dag till er alla. För det kommer jag ha! :)

Ovido - Quiz & Flashcards