Alla inlägg den 14 april 2008

Av Elin Ahlberg - 14 april 2008 16:20

Vi har en bas!


To good to be true men han kommer hit redan den 30 april. Han har gjort säsonger och åker till Arguineguin innan för att lära sig de två nya föreställningarna. Att han kommer den 30 april betyder att han kommer vara här två veckor tillsammans med Alexander, som är våran bas just nu.


Kan det blir bättre? Inte på många sätt och vis. Det kan det inte.


GLAD!

Av Elin Ahlberg - 14 april 2008 07:16

Jag sitter i receptionen och väntar på Erik för att genomföra vår dagliga morgonpromenad innan frukosten.


Jag vaknade en timme för tidigt och bestämde mig för att städa hela mitt hotellrum, som numera till min förtjusning har blivit hela Team Sides vardagsrum/frukostrum. Tvätten är redan istoppad i tvättmaskinen, diskberget är borta från sinken och en fruktskål pryder numera mitt soffbord. Ack vad jag längtar efter frukost.


Igår var en underbar dag. Som vi repade. Och vad fort det går framåt. Efter middagen begav vi oss till Migross, mataffär, och inhandlade lite och sedan var det fika och gitarrmys på mitt rum till sen timme.


Jag älskar mitt TEAM!

Idag kommer ljudteknikern!

Nu promenerar Erik in genom dörrarna. Dags för frisk turkisk luft!

Ovido - Quiz & Flashcards