Alla inlägg under april 2008

1/4

Av Elin Ahlberg - 23 april 2008 10:13

Jag kom precis på att om två dagar har jag varit här i två månader. Det är magiskt vad tiden går fort. Det är med snabb uträkning 1/4 av hela min tid här. Konstigt.

Nu har jag packat ihop så gott som allt jag äger och har här i Turkiet. Redo för att flytta till lägenheten. Jag får nog dock vänta ett bra tag med tanke på att alla mina teammedlemmar fortfarande ligger och sover.

Idag är vi lediga och det känns sjukt. Jag kommer nog sitta och repa och planera en hel del på egen hand men det är ändå ledighet. Första gången på två veckor.


Solen skiner. Jag sätter mig nog på balkongen.

Mm

Av Elin Ahlberg - 22 april 2008 23:41

Det har varit minidisco. Det har varit tårar. Det har varit premiär för Nordic Release. Det har gått bra och varit glädje och skratt. Nu är det fest och imorgon är det ledig dag och äntligen flytt.

Wihi!

Nu fortsätter jag dricka gott vin och vara med i introlek som leds att gitarrliraren Erik!

Av Elin Ahlberg - 22 april 2008 13:10

Glömde ju berätta om de trevliga guiderna som jobbar här i Turkiet och som såg vår premiär i förrgår. Himla kul. Vi kommer nog ha en kul säsong tillsammans! Bara ett litet PS! :)

JA!

Av Elin Ahlberg - 22 april 2008 13:05

Ikväll är det premiär för vår helt nya show. Det känns spännande. Kul. Läskigt. Nervöst. Skönt. Hemskt. Skrämmande. Magiskt. Fantastiskt.

Imorgon är vi LEDIGA! Första gången på 14 dagar. Jag behöver leeddighet. Och vad jag mer behöver är att flytta till vår lägenhet. MEN. Vänta. Det kommer vi ju göra imorgon!!! Wihi! Underbart. Erik är och tittar på huset nu och när han kommer tillbaka ska fotografier beskådas. Nyfiken.


Nu ska jag repa så jag känner mig lite mer förberedd ikväll än vad jag gjorde igår.

Av Elin Ahlberg - 21 april 2008 17:29

Nu vill jag gärna flytta från hotellet och in till vår lägenhet. Det börjar kännas lite tråkigt att inte riktigt bo någonstanns. Föreställningen igår gick som sagt väldigt bra. Jag var nervös för barnföreställningen men tyckte ändå att den gick hyfsat. Det är alltid enkla misstag som inte borde ske men det får helt enkelt bli bättre och bättre för varje gång. Och det kommer det med största sannolikhet att bli med!


Nu hoppas det in i duschen och sedan förvandlas jag till TVÄTTIS! :)

Av Elin Ahlberg - 21 april 2008 01:34

Klockan är mycket. 02:35. Nästan morgon. Vi har haft premiär och givetvis firat efteråt. Mycket bra premiär. Men nu vill jag sova. Jag får skriva mer detaljer imorgon!

God natt!

Av Elin Ahlberg - 20 april 2008 14:07

Mitt intresse för att skriva och pyssla har redan spritt sig på hotellet. Här ser ni mitt verk i form av glasskylt nere vid poolen. Mäktat stolt!


Ikväll gäller det!

Av Elin Ahlberg - 19 april 2008 20:24

En väldigt fin och bra dag. Kvalitetsdag. Och det bästa med det hela. Det är en helt vanligt arbetsdag.

Vi har repat. Pysslat bakom scenen. Repat och haft det bra.

Ikväll tog vi taxi in till Side för att äta underbar mat på vår OAS Acropolis. Bästa restaurangen enligt mina erfarenheter.

Imorgon gäller det. Känner att denna dag var vad både jag och mitt team behövde.


På onsdag kommer vi ha vår första lediga dag på två veckor! Kan inte riktigt fatta att vi snart varit här själv i en halv månad. Tiden bara springer!


Nu ska jag återgå till att lyssna på Louice gitarrspelande och titta på när Alexander klipper Erik.

Ovido - Quiz & Flashcards