Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 30 mars 2009 19:26

En måndag; 

Jag gick förbi ett kille i min ålder idag som precis träffade en bekant varpå denna frågade hur det stod till.

"Jo tack, nu börjar ju skiten om igen."

Haha, jag stod och log för mig själv och insåg att just nu i mitt liv är alla dagar lördag :)


Det har varit helt underbart att vara i Köpenhamn över natten. Fick sjunga till slut även fast jag fick vänta till närmre fem. Men eftersom jag hade tagit mig hela vägen dit var det bara för mig att snällt vänta.

Efter audition for jag till Josef och hans roomie och åt god middag och hade det allmänt fint och härligt.

Imorgon är det tandläkare som gäller. Ska se om jag kan få fixat min nedrans visdomstand och så där på lagom beställning tappade jag en bit av en annan tand igår. Tack för den, men kom faktiskt rätt lägligt.


Svårt med boende. Tyvärr tror jag verkligen inte att det kommer att löna sig att skaffa mig något i Hufvudstaden över hufvudtaget. Det är så mycket här hemma som gör att jag måste fara hem ofta så jag kommer knappt att utnyttja ett boeden. Det blir kanske 1-1½ vecka i månaden vilket inte lönar sig ekonomiskt. Tråkigt. Men jag får helt enkelt lösa det på något annat sätt.   

Ovido - Quiz & Flashcards