Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 29 mars 2009 12:46

I did it!

Sitter i Køpenhamn och førdriver min tid. Det kommer bli en lång dag då jag inte fick auditiontid førræn i eftermiddag. Men jag kommer i alla fall, om inte något går galet, få sjunga idag. Glad att jag åkte hit. Hade ju inget annat før mig idag. :)


Jag lyckades fråga mig fram till ett internetcafé så nu sitter jag hær och slappar. Någon lunch kommer sedan infærskaffas och sedan beger jag mig tillbaka till teatern før att... ja vænta. Haha, varfør utsætter man sig før detta?


Drømmar.

Ønskan.

Førhoppningar.

Mål.

Vilja.

Hopp.


Ja listan kan bli lång. Den borde man skriva upp och læsa ibland.


Nu fick jag sms från Josef som bor hær i stan. Han kan antagligen træffas! Yes, då slipper jag spendera hela eftermiddagen sjælv. Nice.


Vi får se hur detta går hær. Jag uppdaterar givetvis så fort jag hinner. :)

Av Elin Ahlberg - 29 mars 2009 00:29

Jaha då sitter, eller ligger jag här med beslutsångest. Jag har inte lyckats får tar i de ansvariga för audition i Köpenhamn. Jag kommer eventuellt åka dig bara för att höra om jag kan få sjunga för dem ändå. Det känns olikt mig att åka och göra en sådan grej men spännande på något sätt. Vi får se vad de säger helt enkelt. Annars får jag väl åka hem igen.

Idag har jag hämtat min fina service i Kågeröd. SÅ FIN!

Nehe jag får väl försöka sova lite nu. Klockan skulle ju tydligen ställas fram en timme. Påhitt.

Ovido - Quiz & Flashcards