Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 21 mars 2009 16:00

Jag älskar Så ska det låta!

Nina Söderkvist - Grym röst.

Lill Lindfors - Magisk.

Måns Zelmerlöw - ... I love you.

:)

Av Elin Ahlberg - 21 mars 2009 14:35

12:30 begav jag och Riina oss ut i det fantastiskt soliga vårvädret här i Helsingfors. 13:30 anlände vi till Skatta och fick tränat upp våra muskler. 14:30 rörde sig fötterna tillbaka till båten och kroppen följde då automatiskt med.


Nu har jag tagit mig lite fika och väntar mest på att det ska bli middagstid och sedan är det scenen som kallar.


Det är nu andra av fyra kvällar vi köra på fyra personer. Det går bra men känns inte alls kul om jag ska vara ärlig. Men på tisdag kommer Matti och då blir det som vanligt igen. Eller som vanligt. Det finns inget som heter det i vår grupp just nu. Hoppas med hela mitt hjärta att Tobias kommer komma tillbaka till nästa period.


Behöver verkligen uppmuntande kommentarer nu så har ni något skoj att dela med er eller bara vill säga hej... ja gör det då! :)

Ovido - Quiz & Flashcards